Devenit o veritabilă instituţie in industria cinematografică, trailerul (i-am putea spune şi promo) este construit mai degrabă dupa reguli care ţin de "gramatica" publicităţii, decât de aceea a artei cinematografice. Scurt, incitant, provocator, sunt câteva din atributele acestuia, răspunzând scopului pentru care trailerul a fost inventat: acela de a aduce lumea la film. Şi totuşi, există cel puţin o diferenţă între un trailer şi o reclamă. Majoră! Fundamentală! Spuneţi-i cum vreţi. În vreme ce reclama are un final, eventual surprinzător, însă are întotdeauna un mesaj concluziv, trailerul se încheie de fiecare dată cu un mare semn de întrebare, provocându-i pe spectatori să vină la cinematograf pentru a afla ce se întâmplă până la urmă.
Ca vorbitor, poţi face acelaşi lucru în introducere, stârnindu-le curiozitatea, ridicând puţin "pânza" de pe discursul tău pentru a-i provoca să-şi dorească mai mult şi invitându-i să te însoţească până la finalul speech-ului pentru a afla răspunsurile la întrebările care-i macină. Tot ce mai ai de făcut apoi este să nu-i dezamăgeşti, iar pentru asta "filmul" tău trebuie să se ridice măcar la nivelul trailerului. Vizionare plăcută!
Notă: Ieri, blogul a trecut de 10 mii de vizite. Pare mult, în realitate e vorba, cred, de cam 50 de vizitatori pe zi, o comunitate mică dar preocupată de astfel de subiecte, ceea ce mă bucură, încurajează şi chiar obligă. Vă mulţumesc fiecăruia dintre voi şi aş aprecia dacă aţi putea contribui la rândul vostru cu sugestii de teme, dar şi, eventual, cu articole. Ca să vă dau un imbold, lansez un CONCURS: cel mai interesant articol va fi premiat cu un curs gratuit de Public Speaking. Primul este programat în noiembrie, găsiţi detalii aici: http://www.succespersonal.ro/cursuri/dezvoltare-personala/public-speaking-tips-amp-amp-tricks-pentru-prezentari-de-impact
Oferta este valabilă cu condiţia să existe cel puţin 5 concurenţi. Aştept articolele voastre la adresa euclaudius@yahoo.com MULŢUMESC!!!!!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu