Vorbitorii cu experienţă, fără excepţie, vă vor recomanda să acordaţi atenţie sporită introducerii (care trebuie să fie atractivă, provocatoare, să îi facă pe cei din public curioşi) şi finalului, care trebuie să fie memorabil, practic o încununare a discursului vostru. Introducerea şi cuprinsul sunt copertele care vă vând speech-ul şi de aceea e important să le acordaţi atenţia cuvenită! Nu neglijaţi, însă, niciun moment conţinutul! O carte cu coperte frumoase, dar cu pagini goale sau umplute cu prostii nu va reuşi niciodată să devină best-seller. Gândiţi-vă la discursul vostru ca la un sandviş care între cele două felii de pâine n-ar avea nimic. V-aţi sătura cu aşa ceva?
Nici publicul nu va fi mulţumit dacă îi veţi oferi un discurs fără conţinut, aşa că aveţi grijă ca sandvişul pe care li-l preparaţi să conţină tot ce îşi doresc "clienţii" voştri, să nu-i lipsească nimic din ingredientele de bază şi nici din condimentele care-i potenţează gustul, făcându-l de două ori mai savuros.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu