Cand vezi sau auzi de o carte, o judeci prin prisma autorului, a copertei, a subiectului sau, uneori, doar a titlului. Se stie ca un titlu incitant valoreaza enorm, nu doar in cazul cartilor, ci si, poate chiar mai mult, in gazetarie ori in industria publicitara. Lucrurile nu stau altfel nici in cazul unui discurs, asa ca, atunci cand alegeti titlul acestuia, straduiti-va sa il gasiti pe cel mai provocator posibil. Potrivit specialistilor, pentru a atrage atentia, un titlu trebuie fie sa starneasca curiozitatea, fie sa raspunda interesului publicului, sa ofere o cale simpla si rapida de rezolvare a unei probleme sau sa indemne la actiune, sa fie la persoana a doua sau sa contina date concrete ori sa ofere un termen limita, sa puna intrebari, sa ofere informatii socante sau ceva nou, sa fie clar, credibil si concret, sa fie optimist si sa ofere publicului cel putin un motiv ca sa urmareasca discursul tau.
Gaseste titlul potrivit si construieste-ti discursul plecand de la el, respecta aceleasi criterii si pe parcursul prezentarii si poti fi sigur ca vei avea audienta pe care ti-o doresti!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu