luni, 26 noiembrie 2012

Misiune îndeplinită

Un discurs, oricât de dibaci alcătuit, trebuie să aibă şi conţinut. Altfel, e ca o nucă frumoasă pe dinafară şi găunoasă pe dinăuntru. Totuşi, asta nu te absolvă de obligaţia ca,  atunci când ai informaţii preţioase pentru publicul tău, să le îmbraci într-o haină de sărbătoare, care să-i încânte pe cei ce te ascultă şi să-i facă mai receptivi la speech-ul tău. Există studii care spun că doar 30 la sută din impresia pe care o face o prezentare se datorează informaţiilor livrate şi că în proporţie de 70 la sută pentru public este important CUM prezinţi aceste informaţii.
Poate că, în realitate, proporţiile nu sunt chiar acestea, dar dacă vei şti să organizezi informaţia într-un mod atractiv şi să pui pasiune  în ceea ce spui,  vei avea de două ori mai multe şanse să ajungi la sufletul celor din public, şi nu doar la mintea lor. Iar dacă reuşeşti asta, poţi considera că ţi-ai îndeplinit misiunea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu