miercuri, 13 martie 2013

Aniversare

Astăzi se împlinește un an de când scriu și postez zilnic pe acest blog articole despre public speaking. Un an în care indiferent că a fost week-end sau vacanță, că am avut zile mai pline sau am lipsit din țară, am reușit să scriu, așa cum mi-am propus, un articol în fiecare zi. Mulțumindu-vă celor care ați intrat, constant sau din când în când, pe blog și sperând că măcar unele din articole v-au fost de folos, mă simt dator să vă transmit că, de acum încolo, voi posta mai rar articole.

Cum și eu spuneam pe undeva pe aici, ce e prea mult, e prea mult. Pe de altă parte, mi-am propus să dedic o parte din timp unor proiecte care au de asemenea legătură cu vorbitul în public. În măsura în care voi reuși, vă voi anunța despre fiecare! Până atunci, să auzim și să vorbim numai de bine!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu