luni, 12 martie 2012

Am fost 16....

si sper sa ramanem chiar mai multi! :)) Oricum, sa nu patim ca-n filmul omonim (daca vreti sa-l re-vedeti http://www.youtube.com/watch?v=S-fhMyxt7po), ai carui eroi se numarau pe degete la finalul peliculei! 16 si toti in cautarea raspunsului la o intrebare: Cum? cum ne depasim teama de a vorbi in public? cum ne prezentam mai convingator ideile? cum ne  pregatim pentru a nu fi surprinsi de nimic? cum vorbim? cum comunicam publicului ideile noastre astfel incat sa ne facem intelesi? cum ni-i facem prieteni pe cei din fata noastra? si inca o mie de Cum? Carora sper sa le fi raspuns, macar in parte, si sa nu va fi dezamagit! pentru ca m-am bucurat sa fiu cu voi si imi doresc sa va fi ajutat macar pe sfert cat m-ati ajutat voi sa iasa cum trebuie cursul asta.

   

 Abia astept sa-mi spuneti daca v-a folosit cu ceva... sper din tot sufletul ca asa sa fie! sunt nerabdator sa-mi spuneti ce-ati facut, cum a fost cand v-ati aflat in situatia de a vorbi in public, daca v-ati mai amintit ceva din ce-ati pregatit sau v-ati blocat??... dar daca va blocati, stiti de acum cum sa procedati, nu-i asa? Iar daca faceti rost de 20 de oua si n-aveti tigaie... ganditi-va ca, oricat ar fi ursul de lacom, tot merita sa incercati sa faceti o omleta! :)) asa ca nici sa nu va ganditi sa va spuneti ca nu sunteti facuti sa vorbiti in public. Sunt sigur ca puteti! In cazul meu, puteti crede ca va flatez... dar poate o credeti pe Iuliana:
http://cupersonalitate.wordpress.com/2012/03/11/vorbitul-in-public-o-teama-ce-poate-fi-depasita/
careia ii multumesc pentru ce-a scris! va multumesc fiecaruia dintre voi si sper sa fi castigat nu 15 cursanti ci 15 prieteni, cu mine 16. Am fost 16, sa ramanem atunci!

Cu mult drag, Claudius
2 zile dupa :)

PS Transmiteti-mi, va rog, ce nu v-a placut! ma va ajuta sa corectez ce nu e in regula! iar ce v-a placut, spuneti-le altora, care poate vor veni si ei la curs! iar daca nu v-a placut nimic, trimiteti-i la curs pe cei pe care nu-i puteti suferi! :)) Multumesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu